У серпні 2020 року, вперше за свою понад сторічну історію, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського здобув перемогу серед багатьох українських та зарубіжних закладів вищої освіти у конкурсі проєктів від Еразмус + (Модуль Jean Monnet), набравши 91 бал зі 100 можливих. Керівник: Олеся Жовнич. Розроблений освітній мультидисциплінарний проєкт «EU experience of soft skills development of preschool and primary school-age children by theatre activities in teacher training» (Досвід ЄС щодо використання педагогами театралізованої діяльності як засобу розвитку м'яких навичок дітей дошкільного та молодшого шкільного віку) сприятиме налагодженню зв’язків із країнами Європейського Союзу та суттєво підвищить якість освіти майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти та учителів початкової школи в контексті євроінтеграційного процесу. Обсяг фінансування проекту – 30 тисяч євро (кошти надійдуть на спецфонд уже в 2021 році).
Педуніверситет є також учасником проекту Міністерства освіти і науки України та Британської Ради «Шкільний вчитель нового покоління». У рамках підписання договору про співпрацю між Педуніверситетом і Гете-Інститутом відбувається імплементація міжнародної навчальної програми DLL «Вчимося навчати німецької» для підготовки студентів ? майбутніх учителів шкіл. Викладачі та студенти Педуніверситету є учасниками проекту «Раннє вивчення іноземної мови: німецька у дитячому садку», що діє за підтримки Ґете-інституту в Україні; Міжнародної програми підвищення кваліфікації для регіону Східна Європа-Центральна Азія «Зелений диплом»; проекту щодо перекладу, наукового аналізу та перевидання подільського діалектного словника ХІХ ст. «Slowniczek Prowinciaiizmow Podolskich»; програми «Міжнародний відділ університету: кращі практики», що реалізується за підтримки Міністерства освіти і науки України та Британської Ради; міжнародного чеського-українського проекту «Promeny pedagogickych fakult a univerzit pro XXI. stoleti» («Трансформації педагогічних факультетів і університетів XXI століття»), що реалізується педагогічним факультетом Університету імені Масарика.