Fb

Наукова і науково-технічна діяльність є невід’ємною складовою системи вищої освіти України. Вона відіграє важливу роль як з погляду створення нових знань і отримання вагомих наукових результатів, так і з погляду формування кадрового потенціалу ВНЗ та підвищення якості підготовки висококваліфікованих фахівців.


ІХ Міжнародна науково-практична Інтернет-конференції
«Актуальні проблеми формування творчої особистості педагога в контексті наступності дошкільної та початкової освіти»

26.03.2025 р.

Відбулася ІХ Міжнародна науково-практична Інтернет-конференції «Актуальні проблеми формування творчої особистості педагога в контексті наступності дошкільної та початкової освіти» у рамках проєктів Еразмус + Jean Мonnet : Module

Організатором форуму виступила кафедра дошкільної освіти Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського.

До учасників із вітальним словом звернулися ректор Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського, доктор педагогічних наук, професор, заслужений працівник освіти і науки України Наталія Лазаренко, декан факультету дошкільної і початкової освіти імені Валентини Волошиної Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського, кандидат педагогічних наук, доцент Тетяна Коваль, завідувач кафедри початкової та дошкільної освіти Львівського національного університету імені Івана Франка, доктор педагогічних наук, професор Наталія Мачинська, декан факультету дошкільної та спеціальної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, кандидат педагогічних наук, доцент Світлана Попиченко.

Свої відео-привітання надіслали зарубіжні партнери з Англії і США за програмою «Peace Education Program»: Willow Baker (Global Peace Education Programme Director for The Prem Rawat Foundation ( TPRF) (USA) (Всесвітня програма «Освіта заради миру», Фонд Према Равата); David Hughes (Volunteer Facilitator Trainer for the Peace Education Program (UK)), голова української громадської організації «Ластівка» (Данія) Леся Рихальська.

Захід модерували завідувач кафедри дошкільної освіти, кандидат педагогічних наук, доцент Тетяна Кривошея та заступник декана з навчальної роботи, кандидат педагогічних наук, доцент Олена Колосова.

Конференція зібрала наукову, освітянську спільноту України та закордону для обговорення найважливіших проблем, що стосуються підготовки творчого педагога. У цьому році захід об’єднав понад 700 науковців, педагогів-практиків, здобувачів вищої освіти з різних куточків України - від Чернігова і до Миколаєва, від Сум, Харкова, Бердянська, Мелітополя, Запоріжжя, Полтави і до Вінниці, Києва, Житомира, Хмельницького, Луцька, Рівного, Івано-Франківська, Коломиї, Львова, Чернівців, Тернополя, Хуста.

Співорганізаторами виступили зарубіжні партнери з Польщі, Швеції, Латвії, Туреччини, Данії, Англія, Ірландії, США.

До організації долучились: Національний Еразмус+ офіс в Україні, Інститут проблем виховання Національної академії педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, 18 закладів вищої освіти, громадські організації, зарубіжні школи, заклади дошкільної та загальної середньої освіти з різних регіонів України.

Під час конференції дискутували на актуальні теми, серед яких:

  • творча діяльність педагога в контексті реалізації завдань перспективності й наступності дошкільної освіти та початкової школи;
  • творчий підхід до організації дошкільної освіти як передумова особистісного зростання дитини;
  • творча активність учителя початкових класів Нової української школи як умова реалізації продуктивної освітньої стратегії;
  • євроінтеграційний контекст підготовки творчих педагогів в освітньому процесі закладу вищої освіти;
  • психологічна безпека здобувачів освіти в закладах різних типів і форм власності в контексті реалізації творчо орієнтованої парадигми в умовах війни;
  • створення відкритого зеленого середовища і заходів для дітей на свіжому повітрі: європейський вимір та українські традиції;
  • підготовка майбутніх учителів до екологічної освіти підростаючого покоління;
  • соціальна інтеграція дітей з особливими потребами у середовищі різноманіття та інклюзії: європейські підходи.

Під час пленарного засідання виступило 15 спікерів з України, Польщі, Ірландії, США, Данії. Крім того, учасники конференції відвідали цікаві майстер-класи від науковців та практиків.

З детальною інформацією про перебіг міжнародного форуму можна ознайомитись на сайті: http://surl.li/ranyw.