Fb

Наукова і науково-технічна діяльність є невід’ємною складовою системи вищої освіти України. Вона відіграє важливу роль як з погляду створення нових знань і отримання вагомих наукових результатів, так і з погляду формування кадрового потенціалу ВНЗ та підвищення якості підготовки висококваліфікованих фахівців.

31.10.2013 р.


Мотивація студентів до навчання є однією з основних складових навчально-виховного процесу на природничо-географічному факультеті. Спрямованість дій будь-якого викладача кафедри географії визначається прагненням і життєвою необхідністю підвищити рівень мотивації навчання своїх вихованців. І в цьому процесі разом із загальними прийомами діяльності важливе місце займають ігрові технології, бо саме вони об’єднують у собі як емоційні, так і проблемно-пошукові стимули.

Щорічно під керівництвом кандидата географічних наук, старшого викладача Г.В. Чернової четвертокурснки природничо-географічного факультету знайомляться з країнами світу. Цього разу майбутніх учителів покликала в дорогу «Географічна корида» і подорожували студенти Іспанією. На арені зустрілися команди «Фурія Роха», «Конкістадори» й «Ель Класико».





Якщо Вы бачите цей надпис, це означає Ваш браузер не підтримує Flash технології.

Серед великої кількості творчих та інтелектуальних конкурсів особливо запам’яталися «Чорна скринька», де був захований винахід іспанців, «Канікули», в якому юнаки й дівчата подорожували містами Іспанії, «Рекламний ролик», де учасники показували власноруч виготовлені реклами іспанських продуктів. Студенти проявили творчі здібності і під час поєдинків «Підказка», «Пантоміма», «Спортивні баталії», «Заморочки з бочки», «Музичний фреш» тощо. Фінальним акордом стала презентація домашнього завдання на тему: «Іспанське асорті». Уболівальники команд мали змогу побачити запальний пасадобль, ніжне фламенко, чудове виконання іспанських мотивів, пристрасний іспанський серіал. У запеклій боротьбі першість виборола «Фурія Роха» (4А3). Вітаємо команду з перемогою!

Ще не одну годину після проведеного заходу студенти ділилися враженнями від побаченого й почутого.

Як показав досвід, матеріал, що подається у нетрадиційній формі, дозволяє студентам природничо-географічного факультету отримати гарну базу для самостійного дослідження спірних питань, викликає інтерес до пошуку істини, що потребує використання додаткових джерел інформації, розкриває творчі можливості молоді. Використання ігрових технологій у підготовці вчителів географії підвищує рівень мотивації студентів до навчання, зацікавленість в оволодінні майбутньою професією.




Команда-переможець змагань "Фурія Роха" (група 4А3)

Репортаж - студентка 5 курсу Яна Антонюк

Фото, відео - Ігор Дорохов, Інна Буран

Відеокліп - Олександр Кузьминський

переглядів: 1