Fb VSPU
Vk VSPU
VSPU.EDU.UA
ico-vspu
ВІННИЦЬКИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ - ПЛЕКАЄ МУДРЕ, ДОБРЕ, ВІЧНЕ!

Наукова і науково-технічна діяльність є невід’ємною складовою системи вищої освіти України. Вона відіграє важливу роль як з погляду створення нових знань і отримання вагомих наукових результатів, так і з погляду формування кадрового потенціалу ВНЗ та підвищення якості підготовки висококваліфікованих фахівців.


Психологія XXI століття,
або чим цікавляться юні науковці

6.04.2011 р.

Організатор: Інститут історії, етнології і права

6 квітня 2011 року на базі кафедри психології відбулася науково-практична конференція з психології. Участь у заході взяли юні науковці – студенти-психологи, а у ролі членів комісії виступили провідні працівники кафедри. Завданням останніх було оцінювання за чітко визначеними критеріями, як то презентабельність, послідовність і структурованість, власний внесок у науку.

На конференції висвітлювалися актуальні питання сучасності в галузі психології: інформаційна культура студентів, невербальна комунікація, підліткова агресивність, проблеми дітей розлучених батьків, національна ідентифікація в ранньому юнацькому віці, розумова зрілість дошкільнят, психологічні особливості дітей з девіантною поведінкою, стилі сімейного виховання, самооцінка юнаків, соціалізація школярів, мотивація професійної діяльності, статеве виховання тощо.

Варто відмітити активність учасників, ораторську підготовленість та, звісно ж, власний внесок у психологію. Велика заслуга в цьому й наукових керівників наших молодих науковців, адже вони не лише допомагали, а й вболівали за своїх студентів.

Врешті були підведені підсумки й названі імена переможців: 1 місце – студентка магістратури Юлія Короцінська з темою: «Особливості переробки інформації студентами та їх вплив на емоційну сферу» (наук. кер. - М.С.Антонюк); 2 місце розділили 2 учасниці: студентка 3 курсу Юлія Сокирба з темою: «Причини прояву конфліктності у дітей дошкільного віку» (наук. кер. - Г.Б.Шульга) та студентка 5 курсу Дубчак Ірина з темою «Особливості національної ідентифікації в ранньому юнацькому віці» (наук. кер.- К.О.Чала); 3 місце з однаковою кількість балів зайняли аж 4 студентки – третьокурсниця Катерина Скалєва, тема якої - «Розумова зрілість дошкільнят» (наук. кер. – О.І.Коломієць), студентка 4 курсу Богдана Данчак, що вивчала «Особливості агресивної поведінки дітей підліткового віку» (наук. кер. - В.І.Імбер), студентка 4 курсу Олена Макарєєва з темою: «Тренінг спілкування як засіб корекції агресивності підлітків» (наук. кер. - О.М.Паламарчук) та студентка 2 курсу Катерина Яковенко із темою: «Соціально-психологічні особливості самооцінки особистості» (наук. кер. - О.М.Паламарчук).

Окремо члени журі відмітили Катерину Косеренко, Ірину Таранюк, Ірину Притуляк та Ольгу Іоніну за оригінальні й актуальні теми та їх якісне представлення.

Як бачимо, психологія – наука з великим теперішнім і ще більшим майбутнім. Це черговий раз підкреслили студенти ІППМ та викладачі кафедри психології. Залишається побажати нам усім збільшення кількості психологів-професіоналів, адже їхня роль в особистісному зростанні і благополучному гармонійному самовідчутті кожного з нас неоціненна, а юним психологам – все нових і нових звершень, успіхів та побільше посмішок навколо, адже у цьому й полягає їхнє покликання.