Конкурс творчих проєктів здобувачів ступеня магістра
«Педагогічний форсайт (Профільна школа: переваги і перспективи)»

31.10.2025 р.

В Освітньому хабі «Notbox» кафедра педагогіки і освітнього менеджменту Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського провела конкурс творчих проєктів здобувачів ступеня магістра «Педагогічний форсайт (Профільна школа: переваги і перспективи)» під керівництвом професора Валентини Фрицюк.

Захід став справжнім майданчиком для генерації педагогічних ідей, творчого обміну думками та обговорення майбутнього української школи. У другому турі конкурсу переможцями стали проєкти магістрантів:

- Олександри Діордійчук, Юлії Дручинської, Анни Роїк, Софії Недобійчук, Олександри Братковської, Олега Козіцького (ФІМ);

- Євгена Шевчука, Анни Кубіної, Віталія Вавшка, Сергія Мулярчука, Діани Никитюк, Алли Злотковської, Анастасії Тарахти, Людмили Михайльо, Владислава Гуменюка, Марії Петрик, Світлани Слободян (ФМФКН);

- Олександри Коваленко, Назарія Довбиша, Андрія Маркова, Івана Місюри, Олега Ільченка (ФІМВ).

Присутні стали свідками не просто захисту магістерських робіт, а інтелектуального марафону, сповненого креативу, інноваційних підходів та педагогічного передбачення.

Магістри довели, що профільна освіта — це не лише зміна навчальних програм, а насамперед шлях до свідомого вибору учнем свого майбутнього, до поєднання академічних знань із практичними навичками.

У своїх виступах учасники презентували власну візію сучасного вчителя профільної школи — професіонала, мотиватора, ментора, який допомагає учням розкрити свій потенціал і знайти покликання.

На завершення заходу з підсумковим словом виступила декан факультету підготовки педагогів початкової, дошкільної та професійної освіти доцент Галина Гордійчук, яка підкреслила значення таких конкурсів для професійного зростання майбутніх педагогів і побажала магістрантам нових педагогічних звершень.

Конкурс «Педагогічний форсайт» став яскравим прикладом синтезу науки, педагогічної творчості та молодіжного натхнення — саме з таких подій починається оновлення української освіти.