05.10.2025 р.
Ректор Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського Наталія Лазаренко, керівник освітньо-наукового центру «Хаб «NotBox»» Світлана Нагорняк та доценти кафедри педагогіки та освітнього менеджменту Оксана Волошина та Марина Давидюк взяли участь у роботі Міжнародної конференції I-Teach 2025 «Інноваційні підходи до підготовки і професійного розвитку вчителів».
Подія, організована за ініціативи Міністерства освіти і науки України, Національної академії педагогічних наук України, Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна, у співпраці з університетами Уоріка (Велика Британія), Гельсінкі (Фінляндія), Школою освіти Польсько-Американського фонду свободи та Варшавського університету, а також ГО «ЕдКемп Україна», зібрала освітян, науковців і лідерів думок із багатьох країн світу.
Учасників конференції привітали міністр освіти і науки України Оксен Лісовий, президент НАПН України Василь Кремень, проректор з науково-педагогічної роботи ХНУ імені В. Н. Каразіна, міністер освіти і науки України у 2016–2019 рр., ініціатор реформи
«Нова українська школа» Лілія Гриневич та ректор ХНУ імені В. Н. Каразіна Тетяна Кагановська.
Під час конференції було підписано два надзвичайно важливі документи – Меморандум про взаємодію та співпрацю між ВДПУ імені Михайла Коцюбинського (в особі ректора Наталії Лазаренко) та ГО «ЕДКЕМП УКРАЇНА» (в особі голови організації Олександра Елькіна) і Навчально-науковим інститутом «Академія вчительства» Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна (в особі директорки Ольги Виговської).
Підписані меморандуми – важливий крок для створення нових можливостей у реалізації актуальних освітянських проєктів та ініціатив, об'єднання зусиль для здійснення науково-дослідної, навчально-методичної та консультативної діяльності з питань модернізації освітнього процесу, розвитку соціально-емоційних навичок молоді, виховання демократичних цінностей у здобувачів і здобувачок освіти.
Конференція стала не лише платформою для обміну ідеями, а й спільним осмислення того, як освіта має реагувати на глобальні виклики.