Освітній процес
Освітньо-наукові програми
- Освітньо-наукова програма «Освітні, педагогічні науки» 2023 р.
- Освітньо-наукова програма «Освітні, педагогічні науки» 2022 р.
- Освітньо-наукова програма «Освітні, педагогічні науки» 2021 р.
- Освітньо-наукова програма «Освітні, педагогічні науки» 2018 р.
Рецензії та відгуки на ОНП
- Рецензія Коберник О.М. 2023 р.
- Рецензія Антонова О.Є. 2023 р.
- Рецензія Коберник О.М. 2022 р.
- Рецензія Аніщенко О.В. 2022 р.
- Рецензія Антонова О.Є. 2021 р.
- Рецензія Сисоєва С.О. 2021 р.
Зустрічі з роботодавцями і представниками академічної спільноти
- Зустріч викладачів кафедри педагогіки, професійної освіти та управління освітніми закладами з роботодавцем Аніщенко Оленою Валеріївною, докторкою педагогічних наук, професоркою, завідувачкою відділу андрагогіки Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, члекинею науково-методичної комісії з організаційно-методичного забезпечення вищої освіти МОН України (підкомісія «Освіта впродовж життя, визнання неформального та інформального навчання»).
- Круглий стіл зі стейкхолдерами та академічною спільнотою на тему: «Шляхи вдосконалення освітньо-наукової програми спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки» «Доктор філософії»
- Список стейкхолдерів та наукової спільноти
- Скріншоти круглого столу зі стейкхолдерами та академічною спільнотою на тему: «Шляхи вдосконалення освітньо-наукової програми спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки» «Доктор філософії»
- Зміни у навчальний план 2021 р., що були внесені в результаті обговорення на спільному засіданні кафедри педагогіки, професійної освіти та управління освітніми закладами навчального плану 2020 р.
- Таблиця рекомендацій та побажань стейкхолдерів та академічної спільноти, висловлених при зустрічі та в відгуках про ОНП 2020 р. щодо її удосконалення та удосконалення освітньої та наукової складової підготовки здобувачів вищої освіти, які були враховані при розробленні ОНП 2021 року. Завдяки рекомендаціям зміст програми 2021 року було оновлено і доповнено
- Круглий стіл зі стейкхолдерами та академічною спільнотою на тему: «Шляхи вдосконалення освітньо-наукової програми спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки» «Доктор філософії»
Результати опитувань
- ОПИТУВАННЯ АСПІРАНТІВ
- у ІІ півріччі 2019-2020 н.р.
- у І півріччі 2020-2021 н.р.
- у ІІ півріччі 2020-2021 н.р.
- у І півріччі 2021-2022 н.р.
- у ІІ півріччі 2021-2022 н.р.
- у І півріччі 2022-2023 н.р.
- у ІІ півріччі 2022-2023 н.р.
- у І півріччі 2023-2024 н.р.
- у ІІ півріччі 2023-2024 н.р.
- у І півріччі 2024-2025 н.р.
- ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІН
- у І півріччі 2024-2025 н.р.
- у ІІ півріччі 2023-2024 н.р.
- ОПИТУВАННЯ ВИКЛАДАЧІВ
- у ІІ півріччі 2019-2020 н.р.
- у ІІ півріччі 2020-2021 н.р.
- у ІІ півріччі 2021-2022 н.р.
- у І півріччі 2022-2023 н.р.
- у ІІ півріччі 2022-2023 н.р.
- у ІІ півріччі 2023-2024 н.р.
- ОПИТУВАННЯ ВИПУСКНИКІВ
- у ІІ півріччі 2020-2021 н.р.
- у ІІ півріччі 2021-2022 н.р.
- у ІІ півріччі 2022-2023 н.р.
- у ІІ півріччі 2023-2024 н.р.
- ОПИТУВАННЯ РОБОТОДАВЦІВ
- у ІІ півріччі 2020-2021 н.р.
- у ІІ півріччі 2022-2023 н.р.
- РЕКОМЕНДАЦІЇ
- Центру внутрішньої системи забезпечення якості освіти за результатами онлайн-опитування зацікавлених осіб PhD-програми Освітні, педагогічні науки
- у 2020-2021 н.р.
- у 2021-2022 н.р.
- у 2022-2023 н.р.
- у 2023-2024 н.р.
Навчальні плани
- Навчальний план «011 Освітні, педагогічні науки» 2023 р.
- Навчальний план «011 Освітні, педагогічні науки» 2022 р.
- Навчальний план «011 Освітні, педагогічні науки» 2021 р.
- Навчальний план «011 Освітні, педагогічні науки» 2020 р.
- Навчальний план «011 Освітні, педагогічні науки» 2019 р.
- Навчальний план «011 Освітні, педагогічні науки» 2018 р.
Змістове забезпечення
- РОБОЧІ ПРОГРАМИ ДИСЦИПЛІН
- 1. Цикл загальної підготовки
- Філософські засади та методологія наукового дослідження
- Українська наукова мова
- Іноземна мова у науковому спілкуванні
- Наукове письмо іноземною мовою
- 2. Цикл професійної підготовки
- Актуальні проблеми теорії та історії педагогічної науки
- Організація освітнього процесу у вищій школі
- Сучасні концепції і моделі виховання
- Розробка дисертаційного проєкту
- Цифровізація наукових досліджень
- Актуальні проблеми педагогічної психології
- Педагогічна практика
- Науково-дослідна практика
- ПЕРЕЛІК ВИБІРКОВИХ ДИСЦИПЛІН
- Вибіркові навчальні дисципліни
- Актуальні проблеми виховання моральної культури молоді
- Грантрайтинг і управління освітніми проєктами
- Етика науковця
- Іншомовна комунікативна культура майбутнього викладача
- Комунікативна культура викладача
- Лідерство в професійній діяльності педагога
- Міжособистісна комунікація в освітньому середовищі
- Модель історико-педагогічного та порівняльного дослідження
- Особистісно-професійна зрілість педагога
- Педагогічна етика
- Педагогічна конфліктологія
- Педагогічна міфологія
- Педевтологія
- Підготовка майбутніх педагогів до професійного саморозвитку
- Підготовка майбутніх педагогів до профілактики булінгу в закладі загальної середньої освіти
- Підготовка майбутніх педагогів до реалізації завдань розумовоговиховання учнів інклюзивних класів
- Підготовка майбутнього вчителя до роботи в позашкільних закладах
- Професійна компетентність викладача закладу вищої освіти
- Професійна мобільність педагога у контексті міждисциплінарного дослідження
- Розвиток творчого мислення майбутнього викладача
- Технологія формування морально-правової культури майбутніх викладачів
- Формування професійного іміджу вчителя
- Формування соціальної компетентності учнів
- Етика науковця
- Загальнопедагогічна компетентність викладача ЗВО
- Іншомовна компетентність викладача
- Компаративна педагогіка (іноземною мовою)
- Комунікативна культура викладача
- Лідерство в професійній діяльності педагога
- Міжособистісна комунікація в освітньому середовищі
- Модель історико-педагогічного та порівняльного дослідження
- Організація наукових досліджень з теорії і методики виховання
- Освітні інновації у вищій школі
- Особистісно-професійна зрілість педагога
- Патріотичне виховання молоді
- Педагогіка волонтерства
- Педагогічна конфліктологія
- Педагогічна міфологія
- Педевтологія
- Підготовка майбутніх педагогів до професійного саморозвитку
- Професійна компетентність викладача закладу вищої освіти
- Професійна мобільність в умовах євроінтеграції
- Розвиток творчого мислення майбутнього викладача
- Сучасні тенденції розвитку теорії та методики виховання
- Формування професійного іміджу вчителя
- Формування соціальної кометентності учнів
- Андрагогіка
- Технології особисно-профісійного становлення викладача ЗВО
- Підготовка майбутніх педагогів до профілактики булінгу в закладі загальної середньої освіти
- 2024 рік набору
- Наказ № 95 од "Про затвердження переліку вибіркових навчальних дисциплін циклів загальної, професійної підготовки для здобувачів вищої освіти СВО бакалавра, магістра, доктора філософії 2024 року набору
- Додаток № 1. Перелік загальноуніверситетських вибіркових навчальних дисциплін циклу загальної підготовки для здобувачів вищої освіти СВО бакалавра, магістра, доктора філософії 2024 року набору
- Додаток № 3. Перелік вибіркових навчальних дисциплін циклу професійної підготовки для здобувачів вищої освіти навчально-наукового інституту педагогіки, психології, підготовки фахівців вищої кваліфікації 2024 року набору
- 2023 рік набору
- Наказ № 93 од "Про затвердження переліку вибіркових навчальних дисциплін циклів загальної, професійної підготовки для здобувачів вищої освіти СВО бакалавра, магістра, доктора філософії 2023 року набору"
- Додаток № 1. Перелік загальноуніверситетських вибіркових навчальних дисциплін циклу загальної підготовки для здобувачів вищої освіти СВО бакалавра, магістра, доктора філософії 2023 року набору
- Додаток № 3. Перелік вибіркових навчальних дисциплін циклу професійної підготовки для здобувачів вищої освіти навчально-наукового інституту педагогіки, психології, підготовки фахівців вищої кваліфікації 2023 року набору
- 2022 рік набору
- Наказ № 65 од "Про затвердження переліку вибіркових навчальних дисциплін циклів загальної, професійної підготовки для здобувачів вищої освіти СВО бакалавра, магістра, доктора філософії 2022 року набору"
- Додаток № 1. Перелік загальноуніверситетських вибіркових навчальних дисциплін циклу загальної підготовки для здобувачів вищої освіти СВО бакалавра, магістра, доктора філософії 2022 року набору
- Додаток № 3. Перелік вибіркових навчальних дисциплін циклу професійної підготовки для здобувачів вищої освіти навчально-наукового інституту педагогіки, психології, підготовки фахівців вищої кваліфікації 2022 року набору
Публічні обговорення
Навчально-методичне забезпечення
- Актуальні проблеми теорії та історії педагогічної науки
- Актуальні пробеми педагогічної психології
- Методологія та організація науково-педагогічних досліджень
- Організація освітнього процесу у вищий школі методичні рекомендації для самостійної роботи
- Модель історико-педагогічного та порівняльного дослідження
- Розвиток творчого мислення майбутнього викладача
- Сучасні концепції і моделі виховання
- Практика підготовки доктора філософії з освітніх, педагогічних наук. Методичні вказівки