ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція
«Інклюзивна освіта як індивідуальна траєкторія особистісного зростання дитини з особливими освітніми потребами»
09.11.2018 р.
Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського гостинно приймав учасників ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Інклюзивна освіта як індивідуальна траєкторія особистісного зростання дитини з особливими освітніми потребами» (Друга школа технологій інклюзивної освіти).
Наукові форуми, присвячені проблемам інклюзивної освіти, проводяться в стінах університету вже декілька років. Продовжуючи традиції та впроваджуючи ідеї ІІ Міжнародного конгресу зі спеціальної педагогіки, психології та реабілітології «Освіта дітей з особливими потребами: від інституалізації до інклюзії», який пройшов в університеті у 2016 р., два роки поспіль кафедра дошкільної та початкової освіти об’єднує науковців, представників державних установ, членів громадських організацій, педагогів-практиків, небайдужих до проблем дітей з особливими освітніми потребами.
Учасників конференції привітала ректор Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського Наталія Лазаренко.
Під час пленарного засідання Олеся Самойленко, консультант Апарату Прем’єр-Міністра України, член благодійного фонду «Центр соціалізації та реабілітації дітей з аутизмом та іншими розладами «Розвиток», розкрила основні напрями та перспективи впровадження інклюзивної освіти в нашій країні.
Тетяна Лісогурська, заступник начальника управління загальної середньої, дошкільної освіти та виховної роботи – начальник відділу інклюзивної, спеціальної освіти та виховної роботи департаменту освіти і науки Вінницької облдержадміністрації поінформувала про особливості створення інклюзивного середовища в закладах освіти Вінницької області. Оксана Яценко, директор департаменту освіти Вінницької міської ради, презентувала досвід організації інклюзивної освіти в ЗДО і школах Вінниці.
Обговорення актуальних проблем щодо створення комфортного інклюзивного середовища для дітей з особливими освітніми потребами продовжилося під час роботи дискусійний майданчиків.
У рамках конференції було організовано роботу 11-ти майстер класів, які проводили викладачі університету, педагоги-практики, що працюють в інклюзивних класах, лікарі, фахівці інклюзивно-ресурсних центрів.
Переглядів: 1