ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНА ПРАКТИКА В УМОВАХ
ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

22.04.2020 р.

Усі третьокурсники університету з нетерпінням очікували інструктивно-методичну практику, що стала яскравим традиційним дійством для багатьох студентських поколінь. У цьому навчальному році викладачі кафедри педагогіки і професійної освіти цей вид практики проводили з 13 по17 квітня 2020 р. Проте зміст її набув іншого формату в умовах дистанційого навчання. Більше 400 студентів факультетів: іноземних мов; математики, фізики технологій; історії, етнології і права; філології й журналістики; природничо-географічного; фізичного виховання і спорту пройшли теоретичний курс підготовки майбутнього педагога до дозвіллєвої діяльності в умовах позашкільної установи у формі відеоконференцій та онлайн-зустрічей за допомогою мережі ZOOM, Фейсбук, сервісу Instagram. Зміст занять, завдання для студентів розміщено на платформі GoogleСlassroom.

Створено сайт на платформі GoogleSites «Практика студентів Вінницького державного педагогічного універстету імені Михайла Коцюбинського, на якому висвітлено методичний інструментарій з проведення інструктивно-методичної практики (презентації, відеосюжети, розробки занять тощо). Ці матеріали студенти обговорювали під час онлайн-зустрічей. Окрім того підготовлено студентів- старшокурсників – коучів, які навчали майбутніх педагогів різних форм роботи з дітьми в позанавчальний час.

Найбільш вдалою і результативною формою практичної підготовки майбутніх фахівців було проведення майстер класів різних напрямів виховної роботи. Кожен студент, опираючись на власні здібності, нахили, уподобання готував відеопрезентацію на тему: «Чим я можу зацікавити дітей? Чого я можу навчити їх? Про що поговорити? У чому переконати? Як допомогти їм стати успішними у житті?» тощо. Це сьогодні представлено на сайті під рубрикою «Незвичайні ремікси інструктивно-методичної практики»

Керівник – доцент Хамська Н.Б.

Переглядів: 1