Fb

Наукова і науково-технічна діяльність є невід’ємною складовою системи вищої освіти України. Вона відіграє важливу роль як з погляду створення нових знань і отримання вагомих наукових результатів, так і з погляду формування кадрового потенціалу ВНЗ та підвищення якості підготовки висококваліфікованих фахівців.

Міжнародна науково-практична конференція
"Проблеми і перспективи фахової підготовки вчителя математики"

26-27.11.2015 р.




Реформування системи освіти в Україні торкнулося й системи підготовки вчителів математики, вимоги до яких з року в рік зростають. Нового наукового переосмислення потребують питання підготовки студентів вищих навчальних закладів педагогічного профілю до майбутньої професійної діяльності.

Можливі шляхи подолання вказаних проблем обговорювали учасники Міжнародної науково-практичної конференції «Проблеми і перспективи фахової підготовки вчителя математики» (26-27 листопада 2015 року). Ініціатором проведення форуму стала кафедра алгебри та методики навчання математики інституту математики, фізики та технологічної освіти Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського.




Для участі у конференції було представлено 93 тези доповідей наукових, науково-педагогічних, педагогічних працівників різних наукових установ, вищих та загальноосвітніх навчальних закладів України і зарубіжжя. Загальна кількість учасників конференції – 131, серед них 20 докторів наук, професорів. У роботі конференції взяли участь 75 учителів математики міста Вінниці та Вінницької області. Науково-практичний форум зібрав широке представництво людей, які переймаються проблемами майбутнього математичної освіти в Україні: викладачів вищих навчальних закладів Києва, Черкас, Харкова, Сум, Одеси, Умані, Житомира, Кривого Рогу, Глухова, Кіровограду, Тернополя, Чернівців та інших міст України.

На пленарному засіданні конференції виступили відомі вітчизняні науковці в галузі методики навчання математики: доктор педагогічних наук, професор Ленчук І.Г. (Житомирський державний університет імені Івана Франка), доктор педагогічних наук, професор С.О. Скворцова (Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського), доктор фізико-математичних наук, професор В.М. Радченко (Київський національний університет імені Тараса Шевченка), доктор педагогічних наук І.В. Лов’янова (Криворізький національний університет), доктор педагогічних наук О.В. Школьний та професор В.О.Швець (Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова), доктор педагогічних наук О.І.Матяш, доктор педагогічних наук М.М.Ковтонюк, доцент М.Ю.Кадемія (Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського), заслужений учитель України, учитель математики Харківського навчально-виховного комплексу №45 «Академічна гімназія» О.Ф. Крижановський.




Вчителям математики Вінницької області була надана рідкісна можливість безпосереднього спілкування з авторами підручників із математики в Україні під час засідання круглого столу «Місце і роль підручника математики в методичній діяльності вчителя», почути з перших уст поради щодо ефективного їх використання в навчальному процесі.

Добре було організоване дозвілля учасників конференції. Екскурсія в музей університету, екскурсія Вінницею залишили незабутні враження в усіх гостей нашого міста.

За відгуками учасників конференція пройшла на високому науковому та організаційному рівні. Сподіваємося, що в подальшому ми будемо неодноразово проводити подібні заходи з метою удосконалення підготовки вчителя математики в Україні.


РІШЕННЯ Міжнародної науково-практичної конференції




переглядів: 1