Fb VSPU
VSPU.EDU.UA
ico-vspu
ВІННИЦЬКИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ - ПЛЕКАЄ МУДРЕ, ДОБРЕ, ВІЧНЕ!

Наукова і науково-технічна діяльність є невід’ємною складовою системи вищої освіти України. Вона відіграє важливу роль як з погляду створення нових знань і отримання вагомих наукових результатів, так і з погляду формування кадрового потенціалу ВНЗ та підвищення якості підготовки висококваліфікованих фахівців.

Підписана ще одна угода про співпрацю

03.11.2016 р.


3 листопада 2016 року у Вінницький державний університет імені Михайла Коцюбинського завітали високі гості: директор Гете-інституту Беате Кьолєр та заступник директора – керівник мовного відділу Сузанне Бекер. В урочистій обстановці було підписано договір про співпрацю між нашим навчальним закладом та цією відомою культурною та освітньою установою Німеччини.

Угода передбачає впровадження міжнародної навчальної програми «Вчимося навчати німецької» для підготовки студентів - майбутніх учителів шкіл.




Гості зустрілися з ректором Вінницького державного педагогічного університету Наталією Лазаренко, в.о. директора департаменту освіти Вінницької міської ради Оксаною Яценко, завідувачем сектору вищих навчальних закладів, науки та інтелектуальної власності облдержадміністрації Андрієм Клапоущаком, проректорами вишу, деканами. Після урочистого підписання угоди у присутності преси відбулась плідна й цікава розмова про необхідність та перспективи вивчення німецької мови у нашому регіоні, а також про співпрацю Гете-інституту та педуніверситету в освітній та культурній галузях.

Проект «Вчимося навчати німецької» є пілотним і стартує лише у кількох містах України, серед яких – Вінниця. Основною метою є покращення методико-дидактичної компетенції. Усі підручники, супроводження на онлайн-платформі, а також відповідну підготовку викладачів здійснює німецька сторона безоплатно. Укладений договір передбачає також підвищення кваліфікації викладачів німецької мови університету та шкіл м. Вінниці.

Особливістю програми є насамперед її інноваційний зміст: акцент ставиться на компетентнісному та комунікативно-діяльнісному підходах до вивчення іноземних мов. Інноваційною є також форма занять blended learning, тобто змішаного навчання. Вона передбачає опрацювання частини матеріалу на онлайн-платформі у супроводі туторів, а також поєднання з традиційним класичним заняттям.




Робота над певним теоретичним блоком закінчується обов’язковим практично-дослідницьким проектом, який студенти проводять під час шкільної практики або практики в мовному таборі, де вони зможуть провести апробацію нових форм і методів роботи, з якими ознайомились на заняттях. Отже, ще однією перевагою пілотованої програми є безпосередній зв'язок теорії з практикою. Демонстрація на практиці відбувається також і під час опрацювання підручників: кожен блок програми містить відеоматеріали з уривками занять, що дають можливість поспостерігати за проведенням занять німецької мови в різних країнах світу і слугують основою для подальшого аналізу та рефлексії.

З упевненістю можна зазначити, що впровадження інноваційної програми в навчальний процес сприятиме покращенню рівня фахової та методичної підготовки майбутніх учителів німецької мови, підготує їх до професійного життя і тих викликів, які зараз стоять перед учителем та українською школою взагалі. А імплементація цієї програми сприятиме популяризації фаху «німецька мова як іноземна» у нашому місті й залученню Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського до міжнародного освітнього простору.


Репортаж Наталії Вишиваної

Фото Ірини Федорчук



переглядів: 1547


Кількість відвідувачів: 6962926